Tuesday, April 5, 2011

Nikah connecting people!



Bismillahirahmanirrahim

Alhamdulillah, sebening cuaca hari ini.. seredup cahaya yang melindungi kita dari bahang pakus..  syukur kehadrat Ilahi.. jam ini, kita masih lagi berada di bumi Allah.. masih bernafas pun, darah kita masih mengalir, anggota badan kita masih boleh digerak-gerakkan. Masya Allah, Subhakullah.. tanpa izinNya sudah pasti segalanya tidak akan menjadi..

Baiklah.. fuh! Jawab soklan ni dulu, 24 itu umur yang BESAR ke kecik je?? Kalau siapa setuju  awok cakap kecik angkat tangan macam ni!~~  kecik kan?kan? >.< . sebagai seorang budak perempuan.. erm.. ke wanita?? Maku-maku la kan? Sebagai  seorang perempuan yang berumur 23 belum mencecah 24, aku terfikir.. kenapa semua ramai kawan-kawan dah nikah!!!aku  sudah tua kah? Belum..belum.. hati kecik menjawab.. XD

Ok STOP!!

http://1.bp.blogspot.com/-owByrfDhLZg/TZsl5Tr_liI/AAAAAAAAAP0/w50qT4yuzkE/s1600/logo+nikah_.jpg
Sahabat-sahabat seperjuangan ramai yang sudah bertunang, dan sudah ramai yang meminta aku kasi depa semua alamat!! Almaklumlah sudah lama tak on fb tup tup on? Jadik macam gni pulak.aku baru tau  Kak Gi dah nikah, aku  baru tau Munirah dah tunang, yang ni dah nak nikah yang tu dah nak nikah. Dan sahabat aku yang belajar kat Kaherah pun dah nak nikah! ^^..

Teruskan perjuanganmu duhai sahabat sekalian! Biar bumi ini melimpah dengan ruh Islam! Lahirkan generasi soleh solehah!  Dan jangan lupa doakan aku! Soleh insya Allah!!

Rabbana hablana min azwajina wadzurriyatina qurrata a’yun waj’alna lil muttaqina imama (QS. 25 : 74)


Doa!!jangan lupa!=)


Ok! Dah! Assalamualaikum




No comments:

Post a Comment